McKorman.com er blevet til KOORE.dk - Er du tidligere kunde på Mckorman.dk kan du læse mere her

KOORE skyline image

  • Originale Termoheldragter
  • Naver bukser og Naver shorts - Naverbukser til den moderigtige bonderøv
  • Urban Classics Bomberjakker

FAQ

  • ORDRESTATUS

  • Hvornår afsendes min ordre?

    På din ordrebekræftelse som du modtog kort efter dit køb, kan du se den forventede afsendelsestid på din ordre.

    Husk afsendelsestiden står som hverdage og tæller derfor ikke weekend og helligdage.

  • En af mine varer er i ikke på lager, sender i resten med det samme?

    Vi kan ikke opdele din ordre i flere leveringer, men sender hurtigst muligt din samlede bestilling. Du har mulighed for at kontakte vores kundeservice og annullere den vare du venter du på, og herefter ligge en ny ordre på denne vare alene. Vi fratrækker naturligvis fragten for den nye ordre så du kun skal betale fragt en gang.

  • Jeg har lavet en fejl i min bestilling, kan i nå at ændre min ordre?

    Hvis du ikke har modtaget besked om at din ordre er pakket, kan det oftest godt lade sig gøre, men skynd dig at ringe på 38 40 66 87.

  • I har afsendt mine varer, men jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

    Normalt leveres din ordre 1-2 hverdage efter afsendelsen. Du har modtaget en e-mail fra os med et Track & Trace (sporringsnummer), kan du med dette spore din pakke og finde frem til hvor den befinder sig. Husk det er et krav, at du har navn på din postkasse. Skulle pakken alligevel ikke dukke op, beder vi dig kontakte os på info@koore.dk, som kan hjælpe dig med det videre forløb.

  • BESTILLING

  • Kan jeg bestille ved at ringe til jer?

    Nej, du skal bestille via vores webshop.

  • Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

    Du modtager din ordrebekræftelse inden for få minutter efter betalingen er godkendt. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse skal du tjekke din uønsket post / spam filter. Ligger din bekræftelsen ikke her, er det formentlig fordi du har indtastet din e-mail forkert og du skal derfor kontakte kundeservice på info@koore.dk eller 38 40 66 87

  • BETALING

  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

    - Dankort
    - VISA
    - VISA / Dankort
    - VISA Electron
    - MasterCard
    - Maestro
    - Gavekort
    - MobilePay
    - PayPal
    - ViaBill Del-betalning eller faktura
    - EAN Fakturering (Kun ved køb over 2000 kr. inkl. moms - kontakt kundeservice 38 40 66 87)

  • Hvornår hæver i pengene fra min konto?

    Har du valgt betaling med betalingskort, hæver vi først pengene på din konto den dag vi afsender din ordre fra vores lager. Beløbet bliver i de fleste tilfælde reserveret på din konto med det samme. Det fremgår som oftest i din netbank, hvis beløbet er reserveret, og kan vises som "ikke tilgængeligt".

    Har du valgt betaling med Viabill opkræves første betaling den dag vi afsender din ordre.

  • Er jeres betaling sikret?

    Betaler du med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt. Oplysninger, du indtaster i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL) og hverken Army Star eller tredje parter har mulighed for at læse dine kortdata.

  • LEVERING

  • Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

     Leveringsmetoder og leveringstider

     Leveringsmetode

    Leveringstid fra afsendelse

    Pris

     GLS PakkeShop - Levering til udleveringssted

    1-2 hverdage

    39 kr. - Gratis ved køb over 600 kr.

     GLS Erhverv - Levering på din arbejdsplads

    1-2 hverdage

    39 kr. - Gratis ved køb over 600 kr.

     GLS - Levering til privatadresse

    1-2 hverdage

    49 kr.

     Postnord - Grønland, Færøerne og Island

    2-18 hverdage

    Skib - 200 kr.  /  Fly 350 kr.

     Postnord - Udleveringssted

    1-2 hverdage

    39 kr.

     Postnord - Levering til firmaadresse

    1-2 hverdage

    49 kr.

     Postnord - Levering til privatadresse

    1-2 hverdage

    59 kr.

     

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Bemærk vi benytter afsendelsestid, ikke leveringtid. Når du er inde på varen og vælger den farve og størrelse du ønsker, vil en afsendelsestid fremkomme lige over købsknappen på varen. Står der 1-2 hverdage er varen på lager og afsendes med det samme fra vores lager. Står der mere skal varen hjem fra vores leverandør først. Vi afsender alle ordre hurtigst muligt og vi kan ikke ændre afsendelsestiden.

    Leveringstiden er op til den transportør du vælger, GLS og Post Danmark leverer normalt inden for 1-2 hverdage

  • Kan jeg afhente min ordre hos jer?

    Nej, vi er udelukkende en internetshop og driver kun lager fra vores adresse. Det er ikke muligt at se, afhente, eller bytte varer på vores lager.

  • Har i Track & Trace (sporingsnummer) på min ordre?

    Ja, alle ordre har Track & Trace. Du modtager automatisk en e-mail med Track & Trace sidst på dagen hvor pakken afsendes.

  • Kan i ændre min adresse?

    Hvis vi endnu ikke har pakket din ordre, kan det oftest godt lade sig gøre, men skynd dig at ringe på 38 40 66 87

  • Levere i om lørdagen?

    Nej, vi har pt. ingen transportører som ønsker at tilbyde lørdags levering.

  • Jeg kan ikke spore min pakke, er der noget galt?

    Vær opmærksom på, at du i de fleste tilfælde først vil kunne se data på din pakke, efter at transportøren har scannet den ind i deres system - det vil typisk være om aftenen samme dag som du har modtaget sporingsnummeret.

    BEMÆRK: Har du fået dit sporingsnummer efter kl 15:00 kan det ske pakken først afhentes og scannes af transportøren næste hverdag til aften.

  • Leverer i til Grønland, Færøerne og Island?

    Ja, vi sender med PostNord til Grønland, Færøerne og Island. Levering sker med FLY og koster altid 349 DKK, uanset hvor mange varer du bestiller. PostNord oplyser leveringstiden til at være ca. 2-6 hverdage.

    Bemærk: Når du kommer til betalingen skifter alle priser til at være eksklusivt moms, og told og moms vil blive opkrævet af PostNord ved levering.

  • RETUR OG BYTTE

  • Hvordan ombytter jeg?

    Du skal udfylde den seddel som var med i pakken da du modtog den. Herefter kan du købe en returlabel hos os her eller du kan vælge og sende pakken selv. Bemærk: Vælger du og sende pakken som et brev, skal du være opmærksom på at posten kan være op til 5 dage om at levere pakken.

    Når vi har modtaget pakken får du næstkommende hverdag en mail fra os som bekræfter vores tilbageførsel af beløbet til din konto. Det hjælper IKKE at rykke for din ombytning, vi behandler alle returordre så hurtigt vi kan.

    Læs mere om ombytning

  • Hvordan returnere jeg?

    Du skal udfylde den seddel som var med i pakken da du modtog den. Herefter kan du købe en returlabel hos os her eller du kan vælge og sende pakken selv. Bemærk: Vælger du og sende pakken som et brev, skal du være opmærksom på at posten kan være op til 5 dage om at levere pakken.

    Når vi har modtaget pakken får du næstkommende hverdag en mail fra os som bekræfter vores tilbageførsel af beløbet til din konto. Det hjælper IKKE at rykke for din ombytning, vi behandler alle returordre så hurtigt vi kan.

    Læs mere om returnering

  • Mit tilgodebevis virker ikke?

    Du indtaster dit tilgodebevis i kurven inden checkout. Virker dit tilgodebevis ikke kan det skyldes du har forsøgt at gå til betaling og er gået tilbage til kurven igen, i det tilfælde låses dit tilgodebevis i ca. 1 time. Du kan vente 1 time og prøve igen eller du kan kontakte kundeservice på mail info@koore.dk eller telefon 38 40 66 87 og få det åbnet igen.

  • Har i modtaget min returpakke?

    Vi behandler oftest alle returordre næstkommende hverdag efter modtagelsen. Det hjælper ikke at rykke os, vi behandler alle returpakker så hurtigt vi kan. I travle perioder kan der gå op til 3 hverdage fra modtagelsen før den behandles. Hvis du har sendt din returordre som en pakke kan du med fordel tjekke dit sporringsnummer og se om vi har modtaget den. Husk der kan gå op til 3 hverdage fra den er modtaget før den behandles, inden du kontakter os.

  • Kan jeg aflevere min pakke hos jer?

    Du er velkommen til at aflevere din pakke i vores reception på 2200 København N Danmark. Der er åbent man-fre 10-15, men bemærk du får ingen kvittering ved afleveringen og der kan ikke ombyttes direkte eller refunderes kontant. Du skal pakke varen i en pose eller lignende, samt vedlægge returskemaet som medfulgte i pakken. Du vil modtage en bekræftelse på e-mail i løbet af 1-2 hverdage efter indlevering.

  • Hvorfor har jeg stadig ikke fået pengene indsat på min konto?

    Du skal regne med, at der går 2-5 hverdage inden du kan se beløbet på din konto. Ved MasterCard og lignende kan du have en kreditaftale hvilket gør, at beløbet først er tilgængeligt i næste kreditperiode. Din kortudsteder/bank kan oplyse nærmere omkring dette.

  • Hvor længe kan jeg returnere eller bytte?

    Du har 90 dages fuld returret fra den dag du har modtaget pakken til den dag du afsender din returpakke. Du kan vælge om du vil have pengene tilbage, eller ombytte.

Close

Vent venligst, mens vi tilføjer din vare(r) til kurven.

Varen er nu lagt i indkøbskurven

0 varer – I alt 0,00 DKK