× WINTER SALE Se tilbud
-


Army Star FAQ

Klik på teksten for at se svaret

  • ORDRESTATUS

  • Hvornår afsendes min ordre?

    På din ordrebekræftelse som du modtog kort efter dit køb, kan du se den forventede afsendelsestid på din ordre.

    Husk afsendelsestiden står som hverdage og du skal derfor ikke tælle weekender og helligdage med.

  • Kan I sende en del af min ordre? (Del-levering)

    Vi kan ikke opdele din ordre i flere leveringer, men vi bestræber os hurtigst muligt på at sende din samlede bestilling. Du har mulighed for at kontakte vores kundeservice og annullere den vare du venter på, og herefter lægge en ny ordre på denne vare alene, hvis dette ønskes.

  • Jeg har lavet en fejl i min bestilling. Kan I nå at ændre min ordre?

    Hvis du ikke har modtaget besked om at din ordre er pakket, kan det oftest godt lade sig gøre, men skynd dig at ring på +45 88 27 67 87.

  • I har afsendt mine varer, men jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

    Normalt leveres din ordre 1-2 hverdage efter afsendelsen. Du har modtaget en e-mail fra os med et Track & Trace (sporingsnummer), hvor du med dette, kan spore din pakke og finde frem til hvor den befinder sig. Husk det er et krav, at du har navn på din postkasse. Skulle pakken alligevel ikke dukke op, beder vi dig kontakte os på info@army-star.eu, hvor vi kan hjælpe dig med det videre forløb.

  • BESTILLING

  • Kan jeg bestille ved at ringe til jer?

    Nej, du skal bestille via vores webshop.

  • Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

    Du modtager din ordrebekræftelse inden for få minutter efter betalingen er godkendt. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse skal du tjekke din uønsket post / spam filter. Ligger din bekræftelse heller ikke der, så er det formentlig fordi du har indtastet din e-mail forkert og du skal derfor kontakte kundeservice på info@army-star.eu eller +45 88 27 67 87

  • BETALING

  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

    - Dankort
    - VISA
    - VISA / Dankort
    - VISA Electron
    - MasterCard
    - Maestro
    - Gavekort
    - MobilePay
    - PayPal
    - ViaBill Del-betalning eller faktura
    - EAN Fakturering (Kun ved køb over 2000 kr. inkl. moms - kontakt kundeservice +45 88 27 67 87)

  • Hvornår hæver I pengene fra min konto?

    Har du valgt betaling med betalingskort, hæver vi først pengene på din konto den dag vi afsender din ordre fra vores lager. Beløbet bliver i de fleste tilfælde reserveret på din konto med det samme. Det fremgår som oftest i din netbank, hvis beløbet er reserveret, og kan vises som "ikke tilgængeligt".

    Har du valgt betaling med Viabill opkræves første betaling den dag vi afsender din ordre.

  • Er jeres betaling sikret?

    Ja. Oplysninger du indtaster, er krypterede (SSL) og hverken Army Star eller tredje parter har mulighed for at læse dine betalingsinformation.

  • LEVERING

  • Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

    Det kan du læse meget mere om, under Forsendelse og levering 

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Bemærk vi benytter afsendelsestid, og ikke leveringtid. Når du er inde på varen og vælger den farve og størrelse du ønsker, vil en afsendelsestid fremkomme lige over købsknappen på varen. Står der 1-2 hverdage er varen på lager og afsendes med det samme fra vores lager. Er afsendelsestiden længere, er varen på vej hjem fra den respektive leverandør og er derfor ikke på lager. Vi afsender alle ordrer hurtigst muligt og vi kan i få tilfælde optimere på afsendelsestiden.

    Leveringstiden er op til den transportør du vælger, GLS og Post Danmark leverer normalt inden for 1-2 hverdage

  • Kan jeg afhente min ordre hos jer?

    Nej, vi er udelukkende en internetshop og driver kun lager fra vores adresse. Det er ikke muligt at se, afhente, eller bytte varer på vores lager.

  • Har I Track & Trace (sporingsnummer) på min ordre?

    Ja, alle ordre har Track & Trace. Du modtager automatisk en e-mail med Track & Trace sidst på dagen hvor pakken afsendes.

  • Kan I ændre min adresse?

    Hvis vi endnu ikke har pakket din ordre, kan det oftest godt lade sig gøre, men skynd dig at ring på +45 88 27 67 87

  • Leverer I om lørdagen?

    Nej, vi har pt. ingen transportører som ønsker at tilbyde lørdags levering.

  • Jeg kan ikke spore min pakke, er der noget galt?

    Vær opmærksom på, at du i de fleste tilfælde først vil kunne se data på din pakke, efter at transportøren har scannet den ind i deres system - det vil typisk være om aftenen samme dag som du har modtaget sporingsnummeret.

    BEMÆRK: Har du fået dit sporingsnummer efter kl 15:00 kan det ske pakken først afhentes og scannes af transportøren næste hverdag til aften.

  • Leverer I til Grønland, Færøerne og Island?

    Ja, vi sender med PostNord til Grønland, Færøerne og Island. Levering sker med skib eller fly, du vælger leveringsmetode og pris i kurven. Bemærk at vejret kan have stor indflydelse på levering til disse lande.

    Bemærk: Når du kommer til betalingen skifter alle priser til at være eksklusiv moms, og told og moms vil blive opkrævet af PostNord ved levering.

  • RETUR OG BYTTE

  • Hvordan ombytter jeg?

    Du skal sende de varer du vil ombytte retur til os inden 30 dage. Når vi har modtaget din returordre tilbagebetaler vi beløbet for de varer vi har modtaget til den betalingsmetode du benyttede ved bestilling inden for 14 dage. Det er op til dig om du vil bestille de nye varer med det samme eller vente til du har fået pengene tilbage.

  • Hvordan returnerer jeg?

    Du returnerer ved at sende dine varer tilbage til os inden for 30 dage efter modtagelsen. Når vi modtager varerne tilbagebetaler vi beløbet for de modtagne varer til det, ved bestilling, benyttede betalingsmiddel.

    Læs mere om returnering

  • Har I modtaget min returpakke?

    Vi behandler oftest alle returordrer næstkommende hverdag efter modtagelsen. Det hjælper ikke at rykke os, vi behandler alle returpakker så hurtigt vi kan. I travle perioder kan der gå op til 14 dage fra modtagelsen før den behandles. Hvis du har sendt din returordre som en pakke kan du med fordel tjekke dit sporingsnummer og se om vi har modtaget den.

  • Kan jeg aflevere min pakke hos jer?

    Nej, vi er udelukkende en webshop og det er derfor ikke muligt at aflevere på vores adresse.

  • Hvorfor har jeg stadig ikke fået pengene indsat på min konto?

    Du skal regne med, at der går 2-5 hverdage inden du kan se beløbet på din konto efter du har modtaget en bekræftelse på mail fra os. Ved MasterCard og lignende kan du have en kreditaftale hvilket gør, at beløbet først er tilgængeligt i næste kreditperiode. Din kortudsteder/bank kan oplyse nærmere omkring dette.

  • KONTAKT

  • Hvordan kontakter jeg jer?

    Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 12-24 timer.

    Du kan skrive til os info@army-star.eu eller ringe på +45 88 27 67 87 alle hverdage 10.00-12.30 & 13.30-15.00